۱۳۹۶ اسفند ۲۶, شنبه

من مسلمانم!


در پاسخ به نبشتهٔ شرک آمیز لینا روزبه

نوشته: داکتر عبدالباسط امل
من بخود مسلمان می گویم ولی در عین حال اشتباه و خطا از من سر می زند اما هرگز بخود جرئت گستاخی در دین و احکام دینی را نمی دهم.

گذاشتن ریش سنت پیامبرم صلی الله علیه وسلم است؛ من آنرا با دل و جان می پذیرم، تلاش می کنم مطابق سنت او صلی الله علیه وسلم باشم اگر کاستیِ از من سرزد هرگز جرئت نمی کنم بر سنت مبارکِ "گذاشتن ریش" تمسخر کنم، پیامبرم صلی الله علیه وسلم جهاد را بلندترین قلهٔ اسلام گفته است، پروردگار مرتبهٔ بلندی برای مجاهد قایل است من از عمق قلب به جهاد باور دارم، آنرا فریضهٔ از فرایض دینی می دانم، هر مجاهد را احترام می کنم، من با مطالعه جهاد و مجاهد را می شناسم و هیچ قاتل و غاصب و دزد را مجاهد نمی گویم. 
ازینکه در راه پروردگارم کشته شوم یا برایم رنجی برسد افتخار می کنم و سرم را بلند نگه می دارم نه اینکه از ترس از فریضهٔ دینی ام گریزان شوم و بگویم جهاد را نمی پذیرم و مجاهد قاتل و غاصب می باشد.
نزد من باور به پروردگار و پیامبر محبوبش صلی الله علیه وسلم از هرچه مقدمتر است معرفت پروردگار را برترین علوم و دانش می دانم، کسانی را که با داشتن دانشِ منکر پروردگار باشند و بگویند "خدا ناباور اند" حقیقت یافته نمی گویم و هرگز گمراه را با راه یافته گان مقایسه نمی کنم.
بلی من مسلمانم و هرگز بر دین و باورم مشکوک نمی شوم، دینم را مطالعه می کنم، تحقیق می کنم و باور قوی برای وجود الله متعال و پیامبری حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وسلم دارم، من خود را تسلیم این دین کرده ام، فرموده های پروردگار را می پذیرم، هر فرمودهٔ پیامبر صلی الله علیه وسلم را برتر از سخن هر انسانی می دانم ولو؛ این تسلیمی و پذیرفتن قرآن و احادیث نبوی بر من سنگینی کند و نتوانم مو به مو بر اساس آن زندگی کنم.
اسلام برای عدالت و دور ساختن ظلم و ستم آمده است، هر آیتی قرآن و هر حدیث نبوی برای بهتر شدن زندگی بشریت هدایت داده است، این دین برای پیروش امر می کند نه خود ظلم و ستم را بپذیرد و نه بر زنده جانی ستم کند و نه باعث تخریب آبادی گردد. 
من ازین دین همین را آموخته ام!
هیچ جای ندیده ام و نخوانده ام پروردگار، پیامبرش، اصحاب پیامبر و رهروان صدیق این دین گفته باشند جلو آموزش علم و دانش را بگیرید، برای کشتار بشریت اقدام کنید، برای ازبین بردن آبادیها بروید بلکه این دین با واژه " اقرا" یعنی بخوان آغاز شد، قطره خونی که بناحق ریخته می شود باعث لرزش عرش پروردگار می شود.


هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

درسی که از تاریخ گرفته شود همین است!

در سی و چند سال قبل وقتی همه چیز به دست آنها افتاد به جان هم افتادند، گفتند آماده نبودیم همه چیز به یکبارگی اتفاق افتاد، طرح ما بر این بود...