۱۳۹۰ اسفند ۲, سه‌شنبه

سرود مجاهد

ما مجاهد حقیم قدرت خدا با ماست                                                                  هر کجا رو آریم دست کبریا با ماست
از فراز سنگر ها چشم مصطفی با ماست                                                       در طلوع هر صبحی طرفه مژده ها با ماست
ما به پیکر ملت بازوی تواناییم                                                                       اعتماد امروزیم  افتخار فرداییم
کشتی خدا جویان نا خدا نمی خواهد                                                                 جز هدایت قرآن رهنما نمی خواهد
آفتاب حق سایه از هما نمی خواهد                                                                  این شهید راه حق خونبها نمی خواهد
عاشقان کوی وی رسم رهبری دانند                                                                بندگان سر بازش راه سروری دانند
ریشه های دشمن را از زمین برون سازم                                                          پرچم پلیدش را از فضا نگون سازم
شیر روز پیکارم خصم را زبون سازم                                                             با هجوم مستانه شور صد جنون سازم
بشکنم بدست خود حلقه های زنجیرش                                                              زیر پا کنم پامال دام های تزویرش
سنگ سنگ این کهسار لوح احترام من                                                           خار خار این صحرا شاهد قیام من
نور بخش این میدان تیغ بی نیام من                                                               سکه شرف ها شود  مفختر بنام من
جلوه گاه مردانست خاک غیرت انگیزم                                                         بوسه گاه شیرانست خنجر شرر خیزم
از صدای تکبیرم پشت دشمنان لرزد                                                             خصم را ز بیم من مغز استخوان لرزد
از شکوه شمشیرم قلب خاینان لرزد                                                              از نیاز شبهایم سقف آسمان لرزد
می سزد بمن مسند می سزد بمن درگاه                                                           نغمه سرود من لا اله الا الله

استاد خلیلی رحمه الله
وبلاگ جوانان مسلمان

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

درسی که از تاریخ گرفته شود همین است!

در سی و چند سال قبل وقتی همه چیز به دست آنها افتاد به جان هم افتادند، گفتند آماده نبودیم همه چیز به یکبارگی اتفاق افتاد، طرح ما بر این بود...