۱۳۹۱ آذر ۲۶, یکشنبه

نه به گند اخوانیزم!، جهادی+طالبی= جهالت و خیانت!



نوشته: عبدالباسط امل
کلماتی که این روزها بروی بعضی دیوارها در سرک لیلیه پوهنتون کابل و دارالامان نوشته شده. بقایای کمونیزم اکنون تحت پرچم دموکراسی باردگر به فعالیت و تخریب کاری آغاز کرده اند.
از اخوانی و طالبی بگذریم ولی جهادی و جهاد کلماتی اند بس مقدس؛ بارها و بارها در قرآن از جهاد و مجاهد(جهادی) ذکر شده است.
حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وسلم سردار مجاهدان و جهادیان است، اصحاب کرام رضوان الله علیهم اجمعین مجاهد بودند، خلفای جهان اسلام همه مجاهد بودند، بزرگترین فاتحان سرزمین های اسلامی مجاهد اند.
مجاهدیکه از آن الله متعال و حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وسلم به بهترین الفاظ توصیف کرده؛ امروز چنان بیقدر و بی ارزش شده که از هرسو برآن میتازند و به آن از کلمه مترادف جنگسالاران، جنایت کاران جنگی و تروریستان استفاده می نمایند. عده ی از مردم درین رابطه بی توجهی را اختیار می نمایند ولی باید بگویم که استفاده چنین الفاظ و تعبیر نادرست و یا ملقب ساختن هر ناکسی به اسم مجاهد در حقیقت تفسیر غلطیست از قرآنکریم و احادیث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وسلم حتی که تحریف آیه های قرآن عظیم الشأن و احادیث  شریف بوده میتواند. زیرا  هرجائیکه در قرآن از جهاد و مجاهد ذکر شده به تعقیبش ویا در آیات قبلی اوصاف و خصوصیات مجاهد آمده و این خود بیانگر آنست که مجاهد صرف بندگان خاص و مقرب الهی اند، بندگانی که دست شان به خون بیگناهان، ناموس ملت، دارائی ملت آغشته نیست و از اعمال زشت تا توان بندگی بدور اند. مردمانی که هدف از برداشتن سلاح و مبارزه شان پایان دادن به نظام طاغوتی و رهائی امت مسلمان از اسارت کفر میباشد. مردمانیکه بخاطر رضای الله متعال برخاسته اند و دور از هرنوع اختلافات گروهی، فکری و کینه توزی و دسیسته چینی نسبت به همدیگر اند و همه باهم تحت یک قیادت یا قیادت های متعدد برضد دشمنان اسلام و وطن جهاد مینمایند.
به آنانیکه چنین کلماتی را روی دیوارها می نویسند دلسوزانه خطاب میکنم که اگر میخواهید ایمان تان در امان بماند و از جمله مؤمنان خارج نشوید دست بردارید، چون شما با این عمل تان افکار جوانان و نوجوانان را منحرف می سازید و سبب میگردید تا آنان از قرآن فاصله گیرند. اما اگر به دین اسلام توجه ندارید و میخواهید با دشمنان این دین همکاری نمائید و اگر خواهان شمار شدن از زمره آنان در روز آخرت هستید به کار تان ادامه دهید. که درین صورت ان شاءالله  به مانند سالهای قبل لاش های تان به جاده ها خواهد افتاد و یکبار دگر ذلیل و سرخم خواهید شد.
بدانید که خداوند در کار خیر مددگار بندگانش است ولی در کار شر نه!

۶ نظر:

ناشناس گفت...

به آنانیکه چنین کلماتی را روی دیوارها می نویسند دلسوزانه خطاب میکنم که اگر میخواهید ایمان تان در امان بماند و از جمله مؤمنان خارج نشوید دست بردارید، چون شما با این عمل تان افکار جوانان و نوجوانان را منحرف می سازید و سبب میگردید تا آنان از قرآن فاصله گیرند. اما اگر به دین اسلام توجه ندارید و میخواهید با
دشمنان این دین همکاری نمائید و اگر خواهان شمار شدن از زمره آنان در روز آخرت هستید به کار تان ادامه دهید. که درین صورت ان شاءالله به مانند سالهای قبل لاش های تان به جاده ها خواهد افتاد و یکبار دگر ذلیل و سرخم خواهید شد.
بدانید که خداوند در کار خیر مددگار بندگانش است ولی در کار شر نه!

داکتر عبدالکریم "شریف" گفت...

نوشتن جنین کلمات روی دیوار ها دلالت به بی فرهنگی این افراد میکند. متأسفم که اینها شاید خودد را مسلمان بنامند و ظاهراً در جامعه اسلامی زندگی میکننند اما کاری که میکنند خلاف اسلام و اساسات آن میباشد. دین برحق نزد خداوند جل جلاله همانا دین اسلام است. و خداوند متعال در قرآن عظیم الشأن مسلمانان را برادر هم خوانده است. جنبش جهانی اخوان المسلمین بر همین اساس پایه گذاری شده است. این جنبش سرحد را میان مسلمانان نمیشناسد و با مفکوره احیای خلافت اسلامی بنیان گذاری گردیده است. در طول حیات هشتاد و چند ساله خود فراز و نشیب های زیادی را سپری نموده تا اینکه جامعه پر ماجرای مصر را متقاعد ساخت به اسلام روی آورند و این جنبش را بر اریکه قدرت نشانند.
من به کسانیکه بر علیه اخوان المسلمین شعار های میان تهی و بی فرهنگانه میدهند توصیه میکنم لطف نموده با دقت و تعمق اخوانیزم را مطالعه نمایند و آنگاه قضاوت کنند و خود را آگاهانه یا ناآگاهانه به گودال بدبختی نیاندازند.

Unknown گفت...

واقعا بایدمتأثر شد و افسوس کشید به حال آنانیکه از دین خویش تا چنین حد غافلند و تاحال در جهل به سر میرند به آنانیکه تا حال صفات مومنان حقیقی را نشناخته و برآنان میتازند از خداوند میطلبیم تا جامعه اسلامی مارا از وجود چنین اشخاص جاهل شستشو دهد.
حوا

ناشناس گفت...

امتیاز این همه اسلام ستیزی ها بر می گردد به رهبران جبهه بدنام شمال به شمول سیاف ، دوستم ، محقق ، فهیم وامثال شان. اینها فقط به این که توانسته اند نام حکومت را جمهوری اسلامی افغانستان بگذارند قناعت کردند.
ما همه می دانیم که سیاف در این روز ها امریکا را العیاذ بالله راهیان خدا و رسولش می داند و جنگ با امریکا را با صراحت لهجه جنگ با خدا و رسولش خطاب می کند. همینان بودند که هرگونه چور و چپاول که از دست شان پوره بود انجام دادند. خون مردم ما را مثل کمونیست ها آشامیدند. و ده ها خیانت دیگر.
خیانت های اینان باعث شد بعضی از جوانان افغان بی باور به جهاد شوند و جهاد مقدس مردم افغانستان را به دید تنفر ببینند. و این فرصت خوبی است برای دشمنان اسلام که تا حد توان شان بر ضد دین تبلیغ کنند.
و به شما جمعیت اصلاح ، با همین عقیده سست که من و تو داریم و تنها به گفتن اکتفا می کنیم و حتی همان گفتن را نیز چون اعتقاد ما به آیه ان الله علی کل شی قدیر کم شده و میگوییم نکند امریکا ما را زندانی کند بعید نخواهد بود که فردا نهادی در رسانه ای در داخل افغانستان با بی ادبی عام و تام به اسلام و پیامبرش توهین کند. و آنگاه نیز شما پوستر ها را نشر خواهید کرد و در آن خواهید نوشت پیامبر محبوب من محمد (ص) و سست عملان و ضعیف العقیده هایی چون من در عقب تان مرگ مرگ صدا خواهند زد. و دل خوش خواهیم کرد که محبت خود را با خدا و رسولش ثابت کردیم.
شما منحیث یک نهادر راجستر شده در وزارت عدلیه افغانستان و مدعیان دفاع از دین آیا کدام شکایت رسمی به مراجع عدلی و قضایی افغانستان ثبت کرده اید ؟
نه چون شما هم مثل دیگران بلدید که فقط پاکستان و ایران (برادران دینی تان) را محکوم کنید و در همچو موارد سکوت اختیار کنید تا باشد ما را مزدور پاکستان و ایران خطاب نکنند. هاهاهاهاهاها.
قابل ذکر هست که من هم معتقدم که گروه هایی در پاکستان و ایران باعث اکثر فلاکت های ما بوده است اما بیشتر از انان ماخود مسوولیم

ناشناس گفت...

امل عزیز سپاس از نوشته زیبایت و سپاس ازینکه حرکتی علیه این بقایای کمونیستان نمودی. از الله متعال آروزمندم اجرش را برایت بدهد.
آنانیکه این کلمات را می نویسند و چنین شعارهای را سر میدهند باید بدانند که هرگز جلو نشر پیام الهی و پخش دعوت دین اسلام را سد نموده نمی توانند بل سنگ اندازی آنان باعث فعال شدن ما می شود و ان شاءالله که بسان گذشته خوار و ذلیل خواهند شد.

ناشناس گفت...

آفرین به این جوانان غیور که ناترس به ضد جنایتکاران جهادی دست به شعار نویسی میزنند.
در این شعار هامنظور از جهادی همان جنایتکاران هستند که زیر نام جهاد 75000 انسان بیگناه را در کابل بقتل رساندن و از برکت همین جهاد شان امروز به ملیاردر ها مبدل شده اند.
جهاد پاک مردم ما بر ضد اشغالگران روسی جدا از جهاد ناپاک این جنگسالاران وحشی است. در افغانستان هیج فامیل وجود ندارد که در آن مجاهد نباشد و یکتن از اعضای فامیلش در جنگ ضد روسی به شهادت نرسیده باشد ولی جهادی های جنایتکار همین سیافی ها، خلیلی ها، گلبدینی ها، دوستمی ها، مسعودی ها و دیگر احزاب جنایتکار شان است که با استفاده از جهاد مردم و با استفاده از دین به غول های فساد و سرمایه داران تبدیل شدند.

گروه جوانان آزادیخواه افغانستان ما با شما هستیم و از کار تان پشتیبانی میکنیم

پست ویژه

درسی که از تاریخ گرفته شود همین است!

در سی و چند سال قبل وقتی همه چیز به دست آنها افتاد به جان هم افتادند، گفتند آماده نبودیم همه چیز به یکبارگی اتفاق افتاد، طرح ما بر این بود...