۱۳۹۲ فروردین ۴, یکشنبه

به چه جرمی؟

چرا ما را به قتل می رسانند؟



نوشته: عبدالباسط امل

اینان کودک کفار نیست که صداهای اعتراض جامعه ی جهانی, امریکا و سایر غربیان  بلند گردد و بخاطر خونخواهی او کیلومترها را طی کنند بل طفلکان مسلمان اند که در برما از سوی بودائیان به چنین وضعیت زشتی اعدام گردیده اند.

جرم شان چیست؟
آیا این دو کودک میانماری کسی را به قتل رسانیده اند؟
خیر
آیا دهشت افگن اند؟
اصلاً نه!
پس چرا؟
چرا خون امت مسلمان به ناحق می ریزد و کسی نیست ظالم را به جزای اعمالش بسپارد؟
آیا صرف مردمان کافر حق زندگی دارند, دیگران همه باید بمیرند و کشته شوند؟
غرب که مانع چنین اعمالی نگردیده و نخواهد گردید؛ ولی امت مسلمان کجاست؟
فرزندان غیور امت اسلامی و جوانان مسلمان کجا اند؟
کجاست آنانی که در سرزمین های دیگر جهاد را روا می دانند ولی آنجا که حقاً جهاد فرض است و ملت به کمک مسلمین ضرورت دارد کسی نیست علم جهاد را بلند کند؟
گویا کسی عملاً مسلمان نمانده!.
صدها هزار مسلمان از خانه و کاشانه اش آواره و دربدر می گردد, دختر و پسر کشته می شود, پیر و جوان اعدام می گردند ولی پس از اینهمه ماه ها هیچ کشوری, هیچ گروهی, هیچ مرکزی اقدام عملی درین راستا نکرده است.
چنین وضعیت ادامه خواهد داشت, کشتار این امت و راندنش از خانه ها هرگز قطع نخواهد شد؛ مگر یک زمان, دقیقاً آنگاه که امت مسلمان, مرد و زن, پسر و دختر دین را شناخته و مطابق فرموده های آن گام بردارد, بعدش همه باهم در صف میدان نبرد علیه دشمنان بشریت و طواغیت حاضر شوند, عزت و آبروی برادر و خواهر خود را عزت و آبروی خود بدانند و در راستای حفظش از جان و مال دریغ نکنند. یقیناً که درین صورت و در چنین زمانی باردگر قدرت و نیروی ازدست رفته و به عزت و حیثیت گذشته دست خواهند یافت.
ورنه, با خاموشی و اشک ریختن و دست گذاشتن زیر الاشه و تفکر؛ کاری ساخته نیست و روزی نه چندان دور تک تک امت مسلمان در افغانستان, پاکستان, ایران, بنگلادیش, مصر, سوریه, فلسطین, و بلاخره در تمامی جهان اینگونه حالت و وضعیت رقت بار خواهند داشت و آنزمان کسی اشک هم نخواهد ریخت.



۲ نظر:

حارث گفت...

موضوع خوبی است همینکه امروز جوانان افغانستان در مورد مسایل برون مرزی می اندیشند، نوید آن میدهد مه آن روز بعید نخواهد بود که به یک فریاد وامسلماه! هر مسلمان دست به کار شده و از خون، جان، مال و عزت آن دیگری که خواه در هر منطقه از جهان باشد بپاخیزد.

ناشناس گفت...

و لا یزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم ان استطاعوا. البقرة ۲۱۷

پست ویژه

درسی که از تاریخ گرفته شود همین است!

در سی و چند سال قبل وقتی همه چیز به دست آنها افتاد به جان هم افتادند، گفتند آماده نبودیم همه چیز به یکبارگی اتفاق افتاد، طرح ما بر این بود...