۱۳۹۱ تیر ۸, پنجشنبه

إخوان پیروز شد

پیام حق هرچند دیر ولی سرانجام پیروز شدنی است. تاریخ خود بهترین شاهد است به این مسئله. اخوان پس از 88 سال توانست برای اولین بار در مصر نظام اسلامی را احیا نمایند.
آنگاه که در سال 1924 خلافت اسلامی رسما سقوط نمود و دور تاریک امت مسلمان آغاز یافت قدرت مسلمین در مصر نیز کمرنگ شد.  ملتهای مسلمان زیر یوغ استعمار فرو رفتند. دشمنان اسلام چنین می اندیشیدند که دیگر برای همیش پیروز شده اند و اسلام هرگز دوباره به قدرت نخواهد رسید. اما نه!
دقیق 4 سال بعد از سقوط خلافت اسلامی جوانمردی در مصر قدم بر افراشت و این ندا را سر داد: نا امید نشوید، نا امیدی از اخلاق مسلمین نیست. ما دوباره پیروز شدنی هستیم. قوی برای ابد قوی نمی ماند و ضعیف برای همیش ضعیف نخواهد ماند.
آری! این مرد بجا فرموده بود، او حسن البناء بود. مردی که روز شهادتش جهان غرب جشن گرفتند و ساز و سرود برپا نمودند.
امام بناء فرزندان مصری را چنان تربیت نمود که یاد صحابه را در امت مسلمان تازه نمودند. فرزندانی از نسل امت مسلمان را تربیت نمود که آنها با ریختن خون شان اندیشه ی اسلامی را حیات بخشیدند و حق بودن حرکت اسلامی شانرا با فداکاری های خود ثابت ساختند.
همین تربیت درست و سالم بود که آنها را بر طواغیت مصری غالب نمود.
پیروزی اخوان را بر همه ملت مسلمان و دوستداران اندیشه ی اسلامی تبریک عرض میدارم، به امید پیروزی امت مسلمان در سرتاسر جهان

۱ نظر:

ناشناس گفت...

جزاک الله خیرا
مطلب زیبا نوشته بودید. من هم پیروزی اخوان را تبریک می گویم...

پست ویژه

درسی که از تاریخ گرفته شود همین است!

در سی و چند سال قبل وقتی همه چیز به دست آنها افتاد به جان هم افتادند، گفتند آماده نبودیم همه چیز به یکبارگی اتفاق افتاد، طرح ما بر این بود...