۱۳۹۱ آبان ۲۵, پنجشنبه

این امت بیدار شدنیست...!




مسلمان کشی و تجاوز بر سر این امت مظلوم هرگز به پایان نمی رسد.
در افغانستان صدها هزار مسلمان را سربه نیست کردند، روزی در چیچین، دگر روز در عراق و اکنون فلسطین. فلسطینکه سالهاست در خون بسر میبرد. لحظه آرام نبود که اینک باردگر خمپاره های اسرائیل تروریست فضایش را گرفته.
راستش از وقتیکه چپ و راست خود را دانستیم هیچ خبری خوشی نشنیده ایم. همیشه کشتار و قتل، ریختن خون مظلومان سرلوحه اخبار روز بوده.
اینان

دشمنانی اند که قسم کرده اند لحظه امت مسلمان را نگذارند تا راحت باشند، میخواهند تمامی لحظات عمر مسلمانان در غم و اندوه و ذلت بگذرد.
ولی خطا رفته اند؛ چون سرانجام امت بخواب رفته مسلمان بیدار شدنیست و عمال آنهمه جنایات را به سزای شان خواهند رسانید. سرانجام آن روز آمدنیست که این امت گروه گروه و جوقه جوقه به خیابان ها ریزند و مبارزه علیه دشمنان بشریت را آغاز نمایند. عنقریب آن روز فرا رسیدنیست که نسل جوان اسلام در سراسر بلاد اسلامی پرچم لا اله الا الله را بلند نمایند و الله اکبر گویان برسر دشمنان بکوبند...!
نسل جوانیکه شعار شان الله اکبر، راه شان جهاد و بالاترین آرزوی شهادت در راه حق باشد، همین نسل ان شاءالله عزت ازدست رفته را باردگر نصیب امت مسلمان خواهند کرد و آنگاه یکبار پرچم لا اله الا الله بر فراز قله ها بلند میشود...!

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

درسی که از تاریخ گرفته شود همین است!

در سی و چند سال قبل وقتی همه چیز به دست آنها افتاد به جان هم افتادند، گفتند آماده نبودیم همه چیز به یکبارگی اتفاق افتاد، طرح ما بر این بود...