۱۳۹۱ بهمن ۲۳, دوشنبه

شکست کمونیزم



کمونیزم روز به روز پیشرفت می کرد و مناطق عظیم از آسیا و جهان را تصرف می کرد.
قدرت روز افزون کمونیزم جهان را به لرزه انداخته بود. ابرقدرتان زمان از مقابله با کمونیزم عاجز مانده بودند، هیچ کشور تاب مقاومت با کمونیزم این قدرت بزرگ زمان را نداشت. گویی همه ناتوان اند و بخاطر کمبو وسایل جنگی با این قدرت بزرگ نمی رزمند. 
اما نه..... اکثریت کشورها قدرت و توانایی نظامی فراوان داشتند، امریکا صاحب قدرت زیادی در منطقه بود،‌ همچنین کشورهای دیگر ولی با وجود اینهمه کشوری را یارای مقابله با کمونیزم نبود. نبود توانایی نظامی باعث خاموشی جهان علیه طاغوت نشده بود، بلکه نبود غیرت، شجاعت و حماسه آفرینی باعث خاموشی و اسارت مردمان جهان شده بود. همه جهان به این اندیشه بودند که فردایی نه چندان دور کمونیزم جهان را خواهد بلعید و دیگر یکتای زمان کمونیزم شده دیگر ملتها  تا ابد غلام ایشان خواهد بود ولی نه .......... تقدیر الهی چنان بود تا بزدلی جهان کفر بر عالمیان ثابت گردد و شکست طاغوت و نابودی ظالمین درس عظیمی بر جهانیان گردد. همان بود که که کمونیزم تا به دندان مسلح، ابر قدرتیکه جدیدترین و قویترین وسایل جنگی عصر را داشت به تاریخ هفت ثور سال 1357 بر سرزمین افغانان ـ سرزمین که حماسه آفرینی ملتش زبانزد همه است - این روز را جهان روز سیاهی دانستند و همه مردم فاتحه افغانها و افغانستان را قبل از قبل خواندند. جهان به این فکر وقتی بزرگترین کشورها از لحاظ وسایل جنگی و امکانات نتوانستند جلو پیشروی کمونیزم را بگیرند این مردمان ضعیف که هرگز قادر به این امر نخواهند شد! اما ...... همین هفتم ثور بود که زوال کمونیزم آغاز گردید. هفتم ثور بود که در گوشه گوشه کشور تظاهرات خودجوش مردمی راه به پاخاست و ملت علناً انزجار خود را از قشون سرخ اعلان نمودند. 
با آنکه قشون سرخ و غلامانش دست از هیچ نوع جنایت نبرداشتند ولی با گذشت هر روز روحیه جهادی و آزادمنشی این مردم زیادتر می شد. این روز در حقیقت آغاز خوشی و آزادی جهان از اسارت کمونیزم می باشد. این روز روز انقلاب مسلمانان افغان علیه کمونیزم بود. ملت که سالهای زیادی بود در خواب بودند با هجوم وحشیانه کمونیزم به هوش آمدند و گروه گروه به سنگرها شتافتند. سنگرهایکه مدتها بود خالی بود یکبار دگر چنان فرزندان دلیری آنرا پر ساخته بود تو گویی جنگ افغان و انگلیس است. درهر کوچه و بازار حرف از پایان دادن به تسلط کمونیزم بود.
بالاخره پس از ده سال نبرد، پس از ده سال حماسه آفرینی، پس از ده سال مردانگی افتخار طاغوت شکنی را کسب نمودند که  این بزرگترین درس برای همه طواغیت است، هرآن غداری که خواستار به بند کشیدن مردم است باید این روز را بیاد آرد و دست از ظلم و کشتار مردم بردارد ورنه فرجامی نصیبش خواهد شد که نصیب کمونیزم جهانی گردید.

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

درسی که از تاریخ گرفته شود همین است!

در سی و چند سال قبل وقتی همه چیز به دست آنها افتاد به جان هم افتادند، گفتند آماده نبودیم همه چیز به یکبارگی اتفاق افتاد، طرح ما بر این بود...