۱۳۹۴ فروردین ۲, یکشنبه

حقیقت واقعه پنجشنبه

پس از پخش خبر آتش سوزی قرآن کریم رسانه ها همه گفتند اهانت کننده به قرآن کریم مشکل روانی داشته است٬
تلویزیون یک درینمورد نقل از والدین آن بانو نمود که مدت ده سال است به این مشکل دچار می باشد ولی؛ اینک همین رسانه ها می گویند نه٬ ‫#‏فرخنده‬ فارغ دارالعلوم ‫#‏بی_بی_عایشه_صدیقه_رض‬ است و سند فراغتش در رسانه های اجتماعی نیز پخش شده است.
آنچه قابل تأمل و تدبر است اینکه:
- اعتبار و اعتماد ملت بالای رسانه ها دچار تزلزل شده و زود است همگان متیقن شوند که اکثر رسانه ها برای اهداف دیگران فعالیت می نمایند و حقایق را کمتر می گویند.
- حقیقت به الله معلوم است که آیا دقیقا قرآن کریم به آتش کشیده شده و یا خیر؟ ممکن شده باشد٬ اما؛ همین دینیکه همه ما به آن ایمان داریم٬ اجازه نمی دهد با مجرم چنین برخورد بیرحمانه صورت گیرد و نه عام مردم حق مجازات مجرم را دارند.
- اهانت به مقدسات مسلمانان بزرگترین جرم است٬ باید جدی پیگیری شود٬ نباید با احساسات و ارزشهای ملت ها بازی شود. چون منتج به مشکلات بزرگتر و خطرناکتر می گردد.
ملت افغان تقاضای بررسی جدی و سریع این قضیه را از مسولین دارند٬ اگر واقعا به قرآن اهانت شده که کار یکتن نیست٬ باید سایر افرادش پیدا و در محضر عام محاکمه شوند. درضمن می خواهند به جاهلان که وحشیانه انسانی را لت کوب نموده می کشند و جسدش را به آتش می کشند؛ باید مجازات داده شود.

هیچ نظری موجود نیست:

پست ویژه

درسی که از تاریخ گرفته شود همین است!

در سی و چند سال قبل وقتی همه چیز به دست آنها افتاد به جان هم افتادند، گفتند آماده نبودیم همه چیز به یکبارگی اتفاق افتاد، طرح ما بر این بود...